perjantai 24. tammikuuta 2014

Palmikkoliivi

Tämä on mun jokatalvinen suosikkiliivi, jonka olen aikoinani tehnyt Seitsemän veljestä-langasta. Tein liivistä hieman ohjetta pidemmän, ettei peppu palellu ja muutamat loppukrumeluurit jäi tekemättä, kun oli niin kiire saada liivi käyttöön ;)
 
Ohje löytyy TÄÄLTÄ.

Itse olen noiden Drops design-ohjeiden suurplärääjä ja suunnittelen tekeväni jos ja vaikka mitä noista kaikista ihanuuksista, mutta usein tuleekin tehtyä sitten joku ihan oma väkerrys. Itse olen tykännyt noista Dropsin ohjeista, jotka koen selkeiksi ja suht simppeleiksi toteuttaa.
 
Napit liiviin olen ostanut aikoinani Tallinnasta ja harmittaa, ettei tullut ostettua niitä yhtään enempää. Napit ovat puiset ja jokainen on vähän omanlaisensa. Tai ehkä se on vain lähdettävä nappikaupoille Tallinnaan. Mikä ihana tekosyy ;) 
 

2 kommenttia:

  1. Tosi nätti liivi! Minulle yksi työkaverini näytti nuo dropsin sivut ja siellä on vaikka mitä ihanuuksia. Itsekin olen ahkera neuloja ja nyt on niin monia ihania malleja siellä etten tiedä mistä aloittaisin :) Tää uusi bloginne on kiva ja mielenkiintoinen kuten sun toinenkin blogi :) Miä niin tykkään <3 Terkuin. Jaana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Dropsilla on kyllä kivoja malleja ja PALJON. Ja mukava, että tykkäilet näistä meidän yhteisväkerryksistä :)

      Poista